Faq
Wat is SieroSanto Loyalty Club?
SieroSanto Loyalty Club is ons nieuwe beloningsprogramma, waarbij we u belonen voor uw loyaliteit aan SieroSanto Loyalty Club. U verdient punten als u online winkelt bij sierosanto.be, maar ook voor andere activiteiten zoals het doorverwijzen van uw vrienden, het abonneren op onze nieuwsbrieven en natuurlijk voor uw verjaardag. Zodra u 50 punten heeft verzameld, kunt u deze omzetten in beloningsvouchers voor kortingen op toekomstige bestellingen en ons programma naar een hoger niveau tillen om een groot aantal extra voordelen te ontgrendelen! Het is simpel: hoe meer u uitgeeft, hoe meer u bespaart.
Wie kan meedoen?
Iedereen met een bestaand sierosanto.be account wordt automatisch aangemeld en nieuwe klanten moeten een account aanmaken om zich aan te melden.
Hoe verdien ik punten?
U verdient 1 punt per bestede €1, die u max. 35 dagen na uw besteldatum ontvangt. U kunt ook punten verdienen door vrienden door te verwijzen, productrecensies achter te laten, u te abonneren op de nieuwsbrief en meer.
Waar kan ik mijn puntensaldo zien?
Log in op uw account via de Mij & SieroSanto Rewards pagina en u ziet uw puntensaldo, voor zowel goedgekeurde als openstaande punten, bovenaan de pagina.
Waarom worden mijn punten weergegeven als "in behandeling"?
Punten worden weergegeven als in behandeling totdat ze zijn geverifieerd. Dit geldt voor aankopen, verwijzingen en beoordelingen. Eenmaal geverifieerd, verandert de puntenstatus in goedgekeurd en kunt u deze punten omzetten in beloningsvouchers om kortingen te krijgen op toekomstige bestellingen.
Punten voor aankopen worden max. 35 dagen na de aankoopdatum goedgekeurd.
Verwijzingspunten worden max. 35 dagen na de datum waarop uw vriend de bestelling heeft geplaatst, goedgekeurd.
Punten voor beoordelingen worden goedgekeurd zodra de beoordeling is geplaatst. Dit kan tot 10 dagen duren na de datum waarop de beoordeling is ingediend.
Wat betekenen de puntenstatussen "goedgekeurd", "in behandeling" en "geannuleerd"?
Nadat u bent ingelogd, navigeert u naar de Mij & SieroSanto-beloningspagina. Hier vindt u een samenvatting van uw geschiedenis in het gedeelte 'Uw recente activiteit', inclusief het verzamelen en uitgeven van punten, met een status voor elke activiteit.
Goedgekeurd:deze punten kunnen onmiddellijk worden omgezet in beloningsvouchers.
In behandeling:Deze punten moeten worden geverifieerd voordat ze kunnen worden ingewisseld voor beloningsvouchers. Dit is doorgaans van toepassing op aankopen, verwijzingen of recensies.
Geannuleerd:deze punten worden niet aan uw account toegevoegd. Als u bijvoorbeeld een aankoop annuleert, veranderen de punten van 'in behandeling' naar 'geannuleerd'.
Vervallen mijn punten?
Ja, punten vervallen 12 maanden na de goedkeuringsdatum.
Ik wil graag een recensie per e-mail sturen, maar ik heb de e-mail niet ontvangen.
E-mails met beoordelingsverzoeken worden 30 dagen na de verzoekdatum verzonden.
Krijg ik mijn punten terug als ik mijn bestelling retourneer?
Ja- als alle artikelen in uw bestelling worden geretourneerd en het volledige bedrag wordt terugbetaald, worden de punten automatisch teruggestort op uw account.
Nee- als u slechts een deel van een bestelling retourneert, ontvangt u uw punten niet terug.
Kan ik mijn beloningsvouchers voor een andere promotie gebruiken?
Nee, er kan slechts één voucher per bestelling worden gebruikt en deze kan niet worden gebruikt om afgeprijsde producten te kopen als onderdeel van een promotie.
Kan ik mijn beloningsvouchers gebruiken voor uitverkoopartikelen in de Winteruitverkoop?
Ja, u kunt uw beloningsvoucher gebruiken om elk product met korting in de uitverkoop te kopen.
Wat is Verwijs een vriend?
Voor elke succesvolle verwijzing komt de Verwijzer in aanmerking voor SieroSanto Loyalty Club-punten en ontvangt de Doorverwezen Klant een link waarmee hij of zij een korting krijgt die kan worden gebruikt bij zijn eerste bestelling.
Kan ik mijn verwijzingskorting gebruiken bij een andere promotie?
Nee, verwijzingskortingen kunnen niet worden gebruikt in combinatie met andere promoties.
Kan ik mijn verwijzingskorting op uitverkoopproducten gebruiken in de winteruitverkoop?
Ja, u kunt uw verwijzingskorting gebruiken voor de aankoop van een product met korting als onderdeel van de uitverkoop.
Hoe ontvang ik mijn Mij&SieroSanto-punten als mijn vriend zijn eerste bestelling plaatst?
Bezoek de SieroSanto Loyalty Club Rewards pagina en log in. Na het inloggen ziet u uw SieroSanto Loyalty Club Puntensaldo. Het duurt even voordat uw account is bijgewerkt. Als u uw SieroSanto Loyalty Club punten niet meer dan 30 dagen nadat uw vriend de aankoop heeft gedaan, heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via hello@sierosanto.be.
Is er een limiet aan het aantal vrienden of familie dat ik kan doorverwijzen?
Nee. Ga uw gang en verdien zoveel mogelijk SieroSanto Loyalty Club punten, zolang het echte verwijzingen zijn en de door u verwezen klant in aanmerking komt.
Wat gebeurt er als een vriend of familielid dat ik verwijs de bestelling binnen 30 dagen annuleert of retourneert?
Eventuele openstaande punten worden geannuleerd.
Kan ik mijn verjaardagscadeau ruilen of retourneren?
Houd er rekening mee dat elk verjaardagscadeau dat wordt beloond als onderdeel van het SieroSanto Loyalty Club programma, zodra het is ingewisseld, niet restitueerbaar, niet overdraagbaar en niet uitwisselbaar is. Als er problemen zijn met uw geschenk, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via hello@sierosanto.be.
Hoe verlaat ik het programma?
Als je niet langer wenst deel te nemen, neem dan contact met ons op via hello@sierosanto.be en vraag om je inschrijving te annuleren. Wij zeggen je abonnement op en je verliest alle SieroSanto Loyalty Club punten, beschikbare kortingscodes en voordelen.
Wat gebeurt er als ik uitlog en besluit weer in te loggen?
Neem gewoon contact met ons op via hello@sierosanto.be en wij zullen je opnieuw inschrijven. Je bent dan wel je eerdere SieroSanto Loyalty Club punten, kortingscodes en voordelen kwijt.
Waar kan ik een probleem melden of feedback geven?
Gebruik hiervoor onze normale contactgegevens, deze vindt u hier.
Hoe kan ik mijn punten inwisselen?
Zodra u voldoende punten heeft om in aanmerking te komen voor een beloning, logt u in op uw account en navigeert u naar de SieroSanto Loyalty Club.
Scroll naar beneden naar het gedeelte "Punten uitgeven" waar u uw punten kunt omzetten in een beloningsvoucher om korting te krijgen op uw volgende bestelling. Elke beloningsvoucher bevat een unieke code die u bij het afrekenen moet invoeren. Uw punten moeten worden omgezet in beloningsvouchers voordat ze kunnen worden gebruikt.
U kunt uw beloningsvouchers en exclusieve codes op elk gewenst moment bekijken in het gedeelte "Uw beschikbare beloningen" op de SieroSanto Loyalty Club beloningspagina. Klik eenvoudig op "Goedgekeurd" voor de beloningsvoucher die u wilt gebruiken om de code op te halen.
Houd er rekening mee dat er een minimale besteding van €20 geldt zodra de beloningsvoucher is toegepast bij het afrekenen. Er kan slechts één beloningsvoucher per bestelling worden gebruikt, en deze kan niet worden gebruikt met kortingscodes of promoties die op dat moment actief zijn.
Waarom wordt mijn beloningsvoucher niet toegepast bij het afrekenen?
Controleer of het bedrag in uw winkelwagen voldoet aan de minimale bestedingsvereiste van €20 zodra de voucher is toegepast.
Controleer of de unieke reward voucher code correct is gekopieerd. Navigeer naar de 'Your Available Rewards' tabel om uw voucher te vinden en klik op 'Get Code' om te controleren.
Kan ik mijn vouchers gebruiken voor afgeprijsde producten in de outlet?
Ja, u kunt uw voucher gebruiken voor de aankoop van afgeprijsde producten in de outlet.
Ik heb een activiteit voltooid om punten te verdienen, maar de punten worden niet weergegeven in mijn account?
Als je de activiteiten "Account aanmaken", "Aanmelden voor onze nieuwsbrief" en 'Volg ons op Instagram' hebt voltooid, verschijnen de punten direct in je account. Probeer uw browservenster te vernieuwen als de stippen niet verschijnen. Als de vlekken na 48 uur nog steeds niet verschijnen, neem dan contact op met onze klantenservice viahello@sierosanto.be.
Als u de activiteit "Vertel ons uw verjaardag" heeft voltooid, worden op uw verjaardag punten toegekend. Als je het niveau "Crystal Deluxe" hebt, heb je maximaal een maand de tijd om je gratis cadeau vanaf je verjaardag te kiezen.
Als u de activiteit "Een recensie schrijven via e-mail" heeft voltooid, kan het tot tien dagen duren voordat deze punten in uw account verschijnen vanaf de datum waarop uw recensie is verzonden.
Als u een aankoop heeft gedaan, een duurzame navulling heeft gekocht of een vriend een aankoop heeft gedaan via uw verwijzingslink, worden deze punten maximum 35 dagen na de aankoopdatum toegekend.
Neem contact op met onze klantenservice viahello@sierosanto.beals de punten 48 uur na de verwachte datum niet verschijnen.
Ik heb mijn punten omgezet in een spaarkaart, maar kan de unieke code niet vinden?
Als u punten heeft omgezet in een beloningsvoucher, verschijnt deze in de tabel "Uw recente activiteit" met de status Goedgekeurd. Klik eenvoudig op "Goedgekeurd" voor de beloningsvoucher die u wilt gebruiken om de code op te halen.
Meer informatie nodig?
Als u de FAQ die u zoekt niet kunt vinden,klik dan hier om onze volledige lijst met Mij&SieroSanto FAQ's te bekijken. Meer informatie vindt u in onzeSieroSanto Loyalty Club Rewards Programma Algemene Voorwaarden.